سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی
 
قالب وبلاگ

 

8991 -چگونه قبولی تمام کارها ،مشروط به قبولی یک عمل همچون نماز است؟

ج:بر فرض پلیس در بین راه از راننده ای گواهینامه رانندگی مطالبه کند،اگر راننده گواهینامه پزشکی ،گذر نامه سیاسی،پروانه ساختمان ،کارت بازرگانی،اجازه اجتهاد یا هر مدرک دیگری به او نشان بدهد پلیس از او نمی پذیرد.تنها اگر گواهینامه رانندگی داشته باشد اجازه عبور میدهد.

خداوند نیز در این دنیا شرط یا قانونی را وضع کرده که اگر کسی در قیامت بخواهد به مقصد برسد می بایست دارای گواهینامه نماز باشد واگر از دنیا باخودش آن را به همراه نیاورده باشد هیچ عملی از وی قبول نخواهد بود ونجات بخش نیست.

2-چرا اسلام از آزادی جوانان جلوگیری میکند ونمیگذارد آنان با تعقل دین را بپذیرند؟

ج:این سوال مثل اینست که بگویید چرا نمیگذارید هربیماری خودش،خودش را معالجه کندوداروی خود را تجویز نماید.آخر چرا نمی خواهید بچه ها راحت باشند و به دلخواه خود هر دارویی را خواستند بخورند؟چرا راه معالجه را اینقدر دشوار میکنید؟

پایبندی به دین نیز هرچند پایبندیست  اما ثمره اش آزادی همه ی ارزشهای انسانی از اسارت طغیانهای درونی است

3-چرا از مرگ می ترسیم؟

ج:راننده زمانی در جاده می ترسد که یا بنزین ندارد یا قاچاق حمل کرده یا باراضافه سوار کرده یا با سرعت غیر مجاز رفته یا جاده را گم کرده یا در مقصد جایی را آماده نکرده یا همراهانش نااهل باشند.

اگر انسان برای بعد از مرگ خود،زاد و توشه لازم را برداشته باشد،کار خلاف نکرده باشد، راه را بداند،در مقصد جایی را در نظر گرفته باشد و دوستانش افراد صالح باشند و حرکتش طبق مقررات و مجاز باشد،نگرانی نخواهد داشت.استاد قرائتی.

4-علت داشتن حجاب در محل کار برای خانم ها چیست؟

هنگامی که زن و مرد در محل کار یا رفت وآمدهای خانوادگی با هم در ارتباطند بایدحفاظ و حجابی در بین باشد،سیم های مثبت و منفی را در نظر بگیریدکه هیچگونه اتصال و اصطکاک با هم ندارند چرا؟

ون پوششی از پلاستیک آن ها را پوشانده است.بین دو دسته از سیم های مثبت و منفی حجاب ایجاد کرده است.اگر صدها سیم مثبت کنار هم قرار بگیرند نیازمند به پوشش نمی باشند.اما اگر پای یک سیم منفی در میان باشد بایدپوششی بین این سیم منفی وان سیم های مثبت ایجاد شود.

آیا حجاب برای زن زندان است؟آیا این پوششهازندان است یا حفاظ؟شما دفترتان را جلد میگیرید،این جلد برای دفتر زندان است؟


[ شنبه 92/9/23 ] [ 4:0 عصر ] [ mohsen ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 243945

تصویر ثابت